Dobrodošli, Gost - - Registracija

USLOVI KUPOVINE

Uslovi kupovine i dostava

Sve cene navedene na sajtu su finalne na dan porudžbine i u njih je uključen PDV. Sve cene su date u dinarima.

Cene akcijskih artikala prikazane su sa već uračunatim popustom. Pored važeće cena sa popustom prikazana je i prethodna cena (bez popusta).

Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode, te ne moraju uvek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet naručivanja.

Kod artikala koji imaju fotografiju sa više različitih dezena i boja, prilikom poručivanja naglasite koji artikal porućujete, a naš administrator će Vas u najkraćem mogućem roku obavestiti o dostupnosti traženog.

Sva dodatna pitanja u vezi proizvoda, cena ili dostave možete nam postaviti i putem telefona na broj 011 2027 501 ili e-mailom na adresu info@stylos.rs. Biće nam zadovoljstvo da Vam pomognemo.

Ukoliko je vrednost kupovine bez PDV-a od 1000,00 do 4999,99 dinara, trošak dostave robe iznosi 295,00 dinara i ide na teret kupca tj. vrednost kupovine se uvećava za iznos troška dostave.

Minimalna vrednost porudžbine je 1000 dinara bez PDV-a.

Rok za dostavu robe od momenta kada je uplata evidentirana na naš račun, za isporuke na teritoriji grada Beograda (u prečniku do 30 km) i Novog Sada je 24 sata.

Za isporuke na teritoriji Srbije, rok dostave od momenta kada je uplata evidentirana na naš račun, je od 2 do 5 radnih dana.
Isporuka se vrši samo radnim danima.

Način dostave Post Expressom podrazumeva da Vam pošiljka bude isporučena na datu adresu u datim rokovima. U slučaju neuspelog pokušaja uručenja pošiljke na osnovu "Izveštaja o prispeću pošiljke", koji Vam se ostavlja prilikom pokušaja uručenja pošiljke, pošiljku možete preuzeti u ponuđenoj pošti u roku od 5 radnih dana. Ukoliko u roku od 5 radnih dana dostava nije uspešno završena, jer kupca nije bilo na adresi u momentu pokušaja dostave, ili nije preuzeo pošiljku u ponuđenoj pošti, smatra se da je kupac odustao od kupovine. Novac se vraća u roku od 7 dana od momenta povrata robe u magacine Stylosa doo.

Ostali uslovi

Proizvodi će biti upakovani na način koji će sprečiti oštećenja u procesu dostave. Kupac je dužan da prilikom preuzimanja proizvoda proveri eventualna oštećenja i odmah reklamira dostavnom radniku, odnosno odbije da preuzme pošliljku.
Kupac potvrdjuje da je posiljku preuzeo u ispravnom stanju potpisom na otpremnici.
Ukoliko želite da nam vratite proizvod jer njime niste u potpunosti zadovoljni, možete to učiniti u roku od 15 dana od datuma prijema paketa, pri čemu proizvod mora biti neoštećen, u originalnoj ambalaži, uz svu propratnu dokumentaciju koju ste uz njega dobili, primerak računa i pismo u kome objašnjavate razlog nezadovoljstva. Kako bismo Vam detaljno objasnili proceduru vraćanja, molimo Vas da:
pozovete broj telefona 021 4891 673 i procedura za vraćanje proizvoda će vam biti detaljno objašnjena  ili pošaljite e-mail sa Vašim zahtevom na e-mail adresu.

VAŽNO!:
Vraćanje usled nezadovoljstva ćemo uvažiti ISKLJUČIVO ukoliko je proizvod vraćen u originalnoj ambalaži i uz originalni račun i svu propratnu dokumentaciju, zajedno sa propratnim pismom u kome Potrošač ukratko objašnjava razlog svog nezadovoljstva proizvodom.

Vraćanje usled nezadovoljstva nije moguće izvršiti za knjige i proizvode koji se upotrebom nepovratno troše (toneri, riboni i sl.)
Uslovi i postupak rešavanja reklamacija Potrošača u slučaju neispravnosti/oštećenja proizvoda:
Kod proizvoda koji POSEDUJU GARANTNI LIST pri rešavanju reklamacija primenjuju se važeći uslovi i rokovi iz garantnog lista.
Kod proizvoda koji NE POSEDUJU GARANTNI LIST, na osnovu odredbi

PRAVILNIK O POSTUPKU I NAČINU REŠAVANJA REKLAMACIJA POTROŠAČA

1. Ovim Pravilnikom utrvđuje se postupak i način rešavanja po reklamacijama na nesaobraznosti prodate robe. Potrošač ima pravo prigovora (reklamacije) na kupljeni proizvod, za koji se ne izdaje garantni list, zbog nedostataka koji su nastali u roku od 24 meseca od dana kupovine. Zahtev za reklamaciju potrošač može uputiti lično ili dostaviti poštom. Ukoliko se Potrošač odluči da reklamaciju dostavi poštom, može to učiniti isključivo slanjem proizvoda kao obična poštanska pošiljka, bez otkupnine.
Zahtev za reklamaciju treba da sadrži razloge reklamacije kao i željeni način rešavanja iste.
2. Uz proizvod za koji se pravi reklamacija Potrošač obavezno prilaže primerak računa, uputstvo za upotrebu, garanciju i ostalu dokumentaciju koju je dobio uz robu.
3. Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrdjuje ovlašćeni radnik tako što sačinjava reklamacioni zapisnik, i o tome obaveštava podnosioca zahteva odmah, a najkasnije u roku od 15 dana od dana podnošenja zahteva.
4. Zahtev se smatra osnovanim samo ako se nedostatak na robi pojavio u toku pravilne upotrebe od strane kupca prema priloženom uputstvu. Ako se utvrdi da je nedostatak nastao krivicom kupca usled nepravilne upotrebe proizvoda, ovakav zahtev neće se uvažiti.
5. Osnovan zahtev kupca zbog nedostatka na proizvodu, rešava se uz njegovu saglasnost, na jedan od tri načina:
- otklanjanjem nedostatka na proizvodu
- zamenom kupljenog proizvoda za nov
- vraćanjem novca u visini plaćene maloprodajne cene tog proizvoda na dan vraćanja
6. Rok za izvršenje je 45 dana od dana dana prijema reklamacije.
7. Ovlašćeno lice za rešavanje reklamacija je Stoja Ivkovic, a za maloprodajne objekte ovlašćeno lice je Poslovođa maloprodajnog objekta.
8. Roba koja je upotrebljavana, popravljana ili je sa nedostatkom, odnosno roba čije je upotrebno svojstvo na drugi način ograničeno i čija je prodaja izdvojena, na uočljiv način istaknuta oznaka koja upozorava na prodaju takve robe, a cena u odgovarajućem procentu snižena ne podleže naknadnoj reklamaciji te prodavac ne odgovara za nesaobraznost.
9. Danom stupanja na snagu ovog Pravilnika prestaje da važi Pravilnik o reklamacijama Potrošača na prodatu robu od 23.11.2005. godine.
10. Izmene i dopune ovog Pravilnika vrše se na isti način kako je i donet.
11. Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana donošenja.


U Novom Sadu, 31.12.2010. godine



Zaštita privatnosti korisnika

U ime Stylos d.o.o. obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim
običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Stylos d.o.o. (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.


Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.


Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Stylos d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice

Stylos doo
Futoški put 67
210000
Žiro račun: 355-1013642-55
Tel. 021-4891-600
Fax. 021-4891-606
Besplatni telefon 0800-200-500

 

Izrada web trgovine dimedia.hr